Milyen jótállás vonatkozik a termékekre?
Webshopunkban a jótállás a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosított, az alábbiak szerint:
- 2 év jótállás: 10 000 és 250 000 Ft közötti termékekre.
- 3 év jótállás: 250 000 Ft feletti termékekre.
A pontos jótállási idő minden esetben megtalálható az adott termék adatlapján.
Hogyan érvényesítheted a jótállást?
Ha a vásárolt termék meghibásodik a jótállási idő alatt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton keresztül. Az alábbiakat kell biztosítanod:
- A vásárlást igazoló bizonylat (számla vagy nyugta).
- A hibás termék (eredeti állapotban, amennyire lehetséges).
Milyen hibákra terjed ki a jótállás?
A jótállás minden olyan meghibásodásra vonatkozik, amely a normál használat során, gyártási vagy anyaghiba miatt következett be. Azonban a következő esetekben a jótállás nem érvényesíthető:
- Szakszerűtlen használatból eredő hibák.
- Sérülések, amelyek nem rendeltetésszerű használat miatt keletkeztek.
- Külső behatások (pl. ütés, ázás) okozta károk.
Mennyi idő alatt javítják vagy cserélik a hibás terméket?
A bejelentéstől számított 15 napon belül törekszünk a javítás vagy csere lebonyolítására. Amennyiben a javítás nem lehetséges, a terméket cseréljük, vagy visszatérítjük az árát.
Mit tegyek, ha nem találom a vásárlást igazoló dokumentumot?
A vásárlást igazoló dokumentum nélkül sajnos nem tudjuk érvényesíteni a jótállást. Kérjük, őrizd meg a számlát vagy nyugtát a jótállási időszak végéig!
Kinek kell állnia a szállítási költséget?
Amennyiben a termék hibája a jótállási körbe tartozik, a szállítási költséget webshopunk fedezi.
Ha további kérdésed van a jótállással kapcsolatban, kérjük, keresd ügyfélszolgálatunkat bizalommal!